Virusų metu dauguma stengiasi stiprinti organizmą, kad nesusirgtų arba išvengtų ligų komplikacijų – bronchito, haimorito ar plaučių uždegimo.

Esama daug būdų grūdintis, tarp jų ir česnakų valgymas didelėmis dozėmis, tačiau pirmiausia organizmą reikia aprūpinti tomis medžiagomis, kurios tiesiogiai dalyvauja ląstelių veikloje ir aktyvina antivirusinį imunitetą. Šios medžiagos – tai kai kurie vitaminai (C, A, D), mikroelementai (cinkas, selenas) ir aminorūgštys (L-lizinas).

Populiariausia patikrinta priemonė – vitaminas C, nes kaip tik jis yra svarbi medžiaga, veikianti visuose etapuose ir garantuojanti apsaugą nuo virusų.

Ką daro vitaminas C:

  • stimuliuoja imuninės sistemos ląstelių – neutrofilų – sintezę ir aktyvumą;
  • saugo nosies, gerklės ir bronchų gleivinių ląsteles nuo virusų toksinų, galinčių jas suardyti;
  • aktyvindamas fermentus ir prostaglandinus malšina uždegimą;
  • atkuria oksiduotų vitaminų ir mineralinių medžiagų aktyvumą, kurie mums reikalingi norint kovoti su virusais ir greitai pasveikti;
  • atsako už karnitino sintezę, o tai sąlygoja lengvesnę ligos formą;
  • kontroliuoja tinkamą neuromediatoriaus serotonino (laimės hormono) sintezę, kuris ligos ir streso metu leidžia išlikti žvaliems ir teigiamai nusiteikusiems;
  • reguliuoja aminorūgšties L-lizino, kuris taip pat atlieka svarbų vaidmenį kovojant su virusais, vartojimą.

Tik viena svarbi pastaba: kad vitaminas C galėtų atlikti savo apsaugines funkcijas, ir gautume visą minėtą naudą, organizmas jo turi gauti pakankamai!

Jei gausime tik 100-500 mg vitamino C, efekto nebus. Taip pat ir sergant artritu, bronchitu, haimoritu, norint pasiekti pageidaujamą efektą, per dieną reikia gauti ne mažiau nei 1000-4000 mg vitamino C.